Przypominamy, że towar należy spakować w opakowanie kartonowe i szczelnie zamknąć. Reklamowany produkt przed spakowaniem musi być suchy. Imię i Nazwisko Adres e-mail Adres Telefon kontaktowy Numer dokumentu zakupu lub numer reklamacji (jeżeli zarejestrowano) Data stwierdzenia wady Żądania klienta niedopłatna naprawa wymiana towaru obniżenie ceny zwrot gotówki (odstąpienie od umowy) - tylko w przypadku kolejnej reklamacji Dokładny opis uszkodzeń Okoliczności stwierdzenia wady (czy wada została stwierdzona przy rozłożonym namiocie, co miało wpłw na powstanie wady itp) Zdjęcie uszkodzeń 1 Zdjęcia uszkodzeń 2 Zdjęcia uszkodzeń 3 Zdjęcia uszkodzeń 4 Zdjęcia uszkodzeń 5 Zdjęcia uszkodzeń 6 Zdjęcia uszkodzeń 7 Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty złożenia reklamacji. Poinformowanie klienta nastąpi drogą e-mailową. Reklamowany towar zostanie odesłany na wskazany powyżej adres. Wyślij